Intxaur arbolak ez du lagunik nahi

Bizi baratzearen plaza

Ekologistak Martxan
Ekologistak Martxanetik ekologismo soziala jorratzen dugu. Ingurumenaren arazoak, ekoizpen eta kontsumo ereduekin loturik daudela uste dugu, geroz eta globalizatuagorik dagoen mundu honetan; eta guzti honek, bestelako gatazkak sozialak eragiten ditu gure ikuspegitik: Iparralde eta Hegoaldearen arteko harremanak, desberdintasun sozialak...

'Trenaren aldeko borroka astea' datorren asteazkenean, abenduak 3, helduko da Basaurira

2025-11-27 10:03

Garraiobide aktibo eta iraunkorrek barne hartzen dituzte oinez, bizikletaz, ibiltzea eta garraio publiko kolektiboa erabiltzea. Azken horietatik, trenbidea da gutxien kutsatzen duena, eta bide-pilaketa murrizten gehien laguntzen duena.

Horregatik, tren publiko, sozial, ekologiko, eraginkor eta jasangarri baten alde egiten dugu. herritarren beharren araberako ordutegiak eta prezio eskuragarriak dituena, gure lurraldea egituratu eta planeta hozten lagunduko duena.

C-3 linea (Bilbotik Urduñara doana), egun obretan dagoena. irisgarritasun unibertsalaren irizpidea sartzeko unea da, honela ulertzen duguna:

  • Ingurune segurua eta geltokietarako irisgarria.
  • geltokietako ekipamenduak egokitzea, mugikortasun urriko pertsonei, haur-orgatxoak erabiltzen dituztenei eta abarri sarbidea errazteko.
  • nasak egokitzea, trenaren bagoietara eroso sartu ahal izateko.

Puntu horiez gain, honako hauek ere zehaztu eta beharrezkoak dira:

  • maiztasunak handitzea eta ordutegiak herritarren beharretara egokitzea; zentzu horretan, asteburuetan gaueko ordutegiak berreskuratuz eta zabalduz.
  • geldialdi guztietan bidaiariei informazioa denbora errealean ematea, eta linea horretan gertatutako gorabeherak arduraz jakinaraztea.
  • bizikleten aparkalekuak estaliak eta seguruak direla ziurtatzea, eta bizikletaren eta trenaren arteko lotura erraztea.
  • estatuaren aurrekontu orokorretan onartutako pantailatzeak gauzatzea.
    zarata eta bibrazioak arintzeko beste neurri batzuekin zabaltzea, etorkizun hurbilean bidaiarien eta salgaien kopurua handitzea aurreikusten baita.

Basauriren kasuan, funtsezkoa iruditzen zaigu etorkizunean egin beharreko geltoki eta eraberritze berrietan honako hauek kontuan hartzea: arrapala eta eskailera mekanikoak, igogailuak, barandak eta mugikortasun urriko pertsonentzako berariazko seinaleak ezartzea. neurri horiekin, ingurune seguruagoa eta irisgarriagoa izango dugu.

Aldarrikapen horien alde, “trenaren eta klimaren aldeko borrokaren” barruan, elkarretaratzea egingo da San Migel auzoan, abaroako geltokian, abenduaren 3an, asteazkena, 12:00etan. gainera, egun horretan bertan salatuko da geltoki horretan bi igogailuetako batek bi urte inguru daramatzala funtzionatu gabe.

SAGARRAK Ekologista Taldea / Ekologistak Martxan
San Miguel de Basauri Auzoa Elkartea
Biziz bizi / ConBici

Garraiobide aktibo eta iraunkorrek barne hartzen dituzte oinez, bizikletaz, ibiltzea eta garraio publiko kolektiboa erabiltzea. Azken horietatik, trenbidea da gutxien kutsatzen duena, eta bide-pilaketa murrizten gehien laguntzen duena.

Horregatik, tren publiko, sozial, ekologiko, eraginkor eta jasangarri baten alde egiten dugu. herritarren beharren araberako ordutegiak eta prezio eskuragarriak dituena, gure lurraldea egituratu eta planeta hozten lagunduko duena.

C-3 linea (Bilbotik Urduñara doana), egun obretan dagoena. irisgarritasun unibertsalaren irizpidea sartzeko unea da, honela ulertzen duguna:

  • Ingurune segurua eta geltokietarako irisgarria.
  • geltokietako ekipamenduak egokitzea, mugikortasun urriko pertsonei, haur-orgatxoak erabiltzen dituztenei eta abarri sarbidea errazteko.
  • nasak egokitzea, trenaren bagoietara eroso sartu ahal izateko.

Puntu horiez gain, honako hauek ere zehaztu eta beharrezkoak dira:

  • maiztasunak handitzea eta ordutegiak herritarren beharretara egokitzea; zentzu horretan, asteburuetan gaueko ordutegiak berreskuratuz eta zabalduz.
  • geldialdi guztietan bidaiariei informazioa denbora errealean ematea, eta linea horretan gertatutako gorabeherak arduraz jakinaraztea.
  • bizikleten aparkalekuak estaliak eta seguruak direla ziurtatzea, eta bizikletaren eta trenaren arteko lotura erraztea.
  • estatuaren aurrekontu orokorretan onartutako pantailatzeak gauzatzea.
    zarata eta bibrazioak arintzeko beste neurri batzuekin zabaltzea, etorkizun hurbilean bidaiarien eta salgaien kopurua handitzea aurreikusten baita.

Basauriren kasuan, funtsezkoa iruditzen zaigu etorkizunean egin beharreko geltoki eta eraberritze berrietan honako hauek kontuan hartzea: arrapala eta eskailera mekanikoak, igogailuak, barandak eta mugikortasun urriko pertsonentzako berariazko seinaleak ezartzea. neurri horiekin, ingurune seguruagoa eta irisgarriagoa izango dugu.

Aldarrikapen horien alde, “trenaren eta klimaren aldeko borrokaren” barruan, elkarretaratzea egingo da San Migel auzoan, abaroako geltokian, abenduaren 3an, asteazkena, 12:00etan. gainera, egun horretan bertan salatuko da geltoki horretan bi igogailuetako batek bi urte inguru daramatzala funtzionatu gabe.

SAGARRAK Ekologista Taldea / Ekologistak Martxan
San Miguel de Basauri Auzoa Elkartea
Biziz bizi / ConBici

atzera
gora